domingo, 21 de diciembre de 2008

Honda (?): con dous collóns!


Anda rulando por internet un suposto spot de Honda –se non é vero, é ben trovato– que só podo reputalo de valente e valoroso. Dura 36 segundos (http://www.youtube.com/watch?v=QDSdWqQocMo), está en inglés, e reproduce un mitin do incendiario Hassan Nasrralah, visionario líder do Partido de Dios (Hezbollah) que, berrando como o animaliño que é, dilles textualmente aos centos de miles de borregos que ten como público: “Israel é o noso inimigo. É unha entidade ilegal e agresiva que non ten futuro entre nós”. Iracundo, ameazador e moi pagado do seu Alá, atrona cun “¡Morte a Israel!” que repiten os milleiros de amantes da Alianza das Civilizacións que militan nas ringleiras deste líder terrorista. O spot, que o que pretende é vender un modelo de automóbil eléctrico e a gasóleo, remata cos eslóganes “Menos combustible. Menos diñeiro para terrorismo. Cámbia a un carro híbrido”. A primeira mensaxe é un recado para que iste flamíxero incitador ao xenocidio deixe de botar leña ao lume. A segunda, que co seu coche gastaremos menos carburante. A terceira, que o terrorismo yihadista –o de Nasrralah entre outros– fornécese a base de petrodólares. E a cuarta, a modo de corolario, que si deixamos de depender do cru, cortaremos a vía de financiamento destes coitadiños pacifistas. Un spot algo iluso, pero xenial. E eu, que queren que lles diga, estou tan dacordo con Honda como cos ameazados Salman Rushdie e Flemming Rose, redactor xefe do periódico danés Jyllands-Posten, o das viñetas de Mahoma.


6 comentarios:

  1. No caerá la breva de que sea verdad. Pero si fuera cierto, mi próximo coche sería un Honda.

    ResponderEliminar
  2. EntrÉ en Youtube para ver el anuncio,impresionante¡¡¡.Ya es hora de que no nos dejemos acobardar por el terrosismo islamista,de ETA o de quien sea.Como es posible que una nacion como Israel sea diariamente vilipendiada y amenzada y nadie diga absolutamente NADA.Una nacion con todas las garantias de las democracias parlamentarias sea amenazada su integridad y la ONU y demas organismos internacionales den la callada por respuesta.Muchas veces me pregunto que pasaria si un estado como Francia,Reino Unido,EEUU,España ,Alemania fuera amenazada de hacerla desaparecer del mapa,"cambiaria o conto"?.No podemos dejarnos ningunear por esta pandilla de fascioislamistas .

    ResponderEliminar
  3. Me parece increible que por parte de la casa Honda. Pienso y quiero pensar que no deja de ser un "lamer" de anuncio.

    ResponderEliminar
  4. El eslogan de los supuestos partidos de Alá, es que el Islam dominará el mundo. Criticar a Israel y dejar impunemente a estos seres que lo único que saben hacer es dolor y maldad en nombre de su Dios, es tan absurdo como negar la existencia de Israel.

    Aprendamos una lección de la historia, cada vez que un imperio, raza o religión ha querido imponer sus leyes a la fuerza, su final ha estado marcado.

    El Islam radical, el Hamas, Jizbollah, Iran y su loco presidente o cualesquiera otras, estan jugando a prometer cosas que nunca podrán conseguir, sencillamente porque usan armas como el miedo o la amenaza, que están creadas para perder y solo para perder. Iseael nunca dejará de existir tal como el pueblo judío nunca dejó de existir. A partir de 1948 pueblo y nación se unieron formando un Binomio que se llama Estado de Israel y que ningún ejército islámico podrá hacerlo desaperecer por mas que lo intenten, lo amenacen o lo ataquen

    ResponderEliminar
  5. INCREIBLE QUE A ESTAS ALTURAS DE LA HUMANIDAD AÚN SIGA EXISTIENDO GENTUZA ASÍ.DESDE AQUÍ ÁNIMO A TODAS LA PERSONAS QUE COMO MIGUEL DEFIENDEN LAS CAUSAS NOBLES Y JUSTAS.

    ResponderEliminar
  6. Graciñas Miguel Boo por achegarnos este link. Un anuncio moi bo que seguramente non teremos a ocasión de ver nos TV europeos porque "hai que ser amiguitos dos islamistas"

    Ainda que sexa loitando contra corrente, gracias polas túas apacións no Xornal.

    Segue así!

    ResponderEliminar