jueves, 12 de noviembre de 2009

A agresión xudeófoba de RTVE


O pasado día 4 de outubro TVE perpetrou unha nova agresión «documental» contra a obxectividade informativa, contra o principio de ecuanimidade que debería ter un medio de comunicación público e a maior groria das teses islamofascistas que golpean non so contra Israel en forma de misis, senon mesmo contra os dereitos humans dos coitados palestinos, que seguen a ter a desgraza de contar con aliados tan descerebrados como os autores, emisores e defensores da comedia titulada Las heridas de Rafáh, exhibida sen pudor no primeiro canle da TV estatal.

A reportaxe-panfleto foi escrita por Esther Vázquez, dirixido por José Antonio Guardiola e Susana Jiménez Pons, e producida por Miguel Ángel Viñas e Ana Pastor, un quinteto que, en palabras do egrexio amigo Gustavo D. Perednik, “cobra sus honorarios del pueblo español a fin de inyectarle judeofobia pura”.

Do mesmo autor citarei textualmente –ainda que só sexa porque a amizade que nos profesamos tamén lle permite a él citarme a min sempre que goste- o seu comentario, a propósito do espazo en cuestión: “En el programa, el bastardo Israel (obviamente, el único país
ilegítimo del mundo) se reduce a que «gente vino de Rusia y expulsaron de su casa» a uno de los entrevistados. La narradora repite hasta la verborragia la palabra «herida» (huelga aclarar que los judíos somos inheribles y que toda herida la producimos nosotros) y casi no deja frase sin la profesional carga de odio requerida, en un discurso que contiene más errores que palabras: «Israel utilizó armas prohibidas para causar el mayor número de bajas», «los acuerdos de Camp David rompieron familias y abrieron heridas», los túneles por donde se contrabandean armas son propaganda sionista, el Hamás ama la paz e Israel los bloqueos genocidas, Israel cierra la frontera –¡la de Gaza con Egipto!–, y «los niños sonríen ajenos a su triste provenir» (los que sonríen son víctimas del pérfido sionismo; ni que hablar de los que no sonríen).

Con su «infancia robada, son víctimas de un odio que no entienden» (los líderes palestinos sólo les enseñan que se suiciden con ternura), y además «
nadie ayuda a los palestinos» (…quienes recibieron una asistencia inigualada de casi seis mil millones de dólares). El programa recibió un enérgico repudio por parte de una de las más activas y valientes organizaciones de amistad para con Israel, la gallega AGAI, en una carta firmada por su presidente Pedro Gómez-Valadés. Todo un logro para una judeofobia si tenemos en cuenta que, según dicen, no existe”.
A marxe do comentario de Perednik, compre dicir que, logo das protestas dirixidas á defensora do telespectador de RTVE, o ente público convidou a quen isto escribe a dicir en 30 segundos o que pensaba de
Las heridas de Rafáh. O que puiden dicir diante das cámaras é o que vos ofrezo agora nas imaxes adxuntas, e prácticamente no primeiro minuto do programa.
Podes ver o programa on-line
aquí

6 comentarios:

  1. Hiciste lo que pudiste. Ya fue un exito plantear el problema en la television nacional. Como siempre hay una cierta arrogancia (quizas inconciente) por parte de unos periodistas o productores. Ni se dan cuenta cuan desequilibrado fue el documental...Patrick G.

    ResponderEliminar
  2. Noraboa a Miguel, a Pedro e a Joao. É un luxo compartir AGAI entre nos.! Mazal Tov polas respostas!!!! Mario Z.

    ResponderEliminar
  3. Como se puido ver na TV ou na web, ademais da intervención de Miguel Boo no programa de "RTVE Responde" mencionaron a carta de protesta que recibiron de Joao Guisán Seixas. socio de AGAI.

    Pedro

    ResponderEliminar
  4. Parabens a Miguel, à Associaçao e às pessoas que protestaron pelo atropelho. Julio B.

    ResponderEliminar
  5. Moitas felicidades Miguel, creo que é prácticamente imposible en tan pouco tempo, trinta segundos, dicir tan claramente o que está a suceder nos medios de comunicación. Ao director do programa notouselle que mentía dende o principio, pero tampouco lle importaba o mais mínimo. Os meus sinceiros parabéns pola súa capacidade de argumentación.

    ResponderEliminar
  6. Reconozco que habló usted con contundencia, pero está claro que el minuto escaso que le tenían reservado no dió para más. Todo ese programa es una farsa. No son creíbles

    ResponderEliminar